Икономика

България ще търси туристи с реклами в CNN, BBC и RTL

  18.06.2020 09:21  
България ще търси туристи с реклами в CNN, BBC и RTL

Водещи телевизионни канали като RTL, BBC, CNN и Euronews от следващата седмица започват да излъчват реклами на България като туристическа дестинация, част от които дори в праймтайм. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова в ефира на Nova.

Бюджетът за реклама тази година е 12 млн. лева, колкото беше и през 2019 г. Средства от него са използвани и за изготвянето на общо 54 клипа на различна тематика. Видеа ще се въртят и във всички съседни държави, скандинавските страни, Унгария и Израел.

Кризисната рекламна кампания е стартирала още април месец в социалните мрежи, по думите на Ангелкова. „Абсолютно всички рекламираме държави по едно и също време и е много важно да се направи таргетирана реклама, така че в момента, в който започнат записванията и стартират пътуванията, тя да има своя ефект“, коментира тя. 

Туризмът е един от най-силно ударените от пандемията сектори. Оптимистичните прогнози за родния бизнес са, че приходите може да достигнат 60% от миналогодишните. „Туризмът буквално беше затворен и сринат. Трудно е да се правят сравнения с миналата година. Ако се реализират всички чартърни полети, тогава загубите може да са 30-40%“, коментира Ангелкова.

От думите ѝ стана ясно, че тя подкрепя министър-председателя Бойко Борисов, който преди дни препоръча на туристическия бранш в България да предприеме самоинициативност и сам да привлече туристите на родното море това лято. „Прав е Борисов“, каза министър Ангелкова и допълни, че привличането на всеки един турист изисква общите усилия на всички – на правителството, на местната власт и на бранша.


Анкета

Трябва ли да отворят заведенията?


Резултати
Видео
Поздрав от роботите на Boston Dynamics
 02.01.2021 12:10      
Видео
Volkswagen научи роботи да зареждат електромобили
 29.12.2020 16:48