Икономика

Кризата ще ускори дигиталната революция

  02.10.2020 15:53  
Кризата ще ускори дигиталната революция
  google

Създаването и използването на нови технологии е съществена промяна към по-ефективно управление на инфраструктурата и търговската дейност и може да повиши стойността на компанията, заяви Димитър Ганев, съдружник в E-CARD. Фирмата е в топ 50 на софтуерните лидери в Европа в сферата на интерактивните приложения и уеб-базирани услуги.
Бизнесът става по-устойчив, когато може да се управлява от няколко места - от офиса и от дома, както се видя от пандемията, подчерта той. Кризата ще ускори дигиталната революция за всички компании, допълва Ганев. Концерните вече инвестират милиарди за въвеждането на инфраструктура за големи данни, която ще им позволи не само да управляват ефективно и бързо предприятия и мрежи, но също така да предоставят нови услуги и да създават нови потоци на приходи.
Например електрическите гиганти биха могли да получат известна помощ от плановете, които Европейският съюз предвижда за справяне с последиците от Ковид-19, тъй като седемгодишното проектобюджет на блока на стойност един трилион евро и планът за възстановяване от 750 милиарда евро са насочени към зелен и дигитализационен преход.
Италианската Enel, първата световна енергийна компания, която прехвърли всичките си данни на облак миналата година, вече е похарчила 4.5 милиарда евро за дигитализация през последните три години и планира да инвестира още 2.5 милиарда евро през 2020-2022 година. Това развитие обаче крие и своите рискове, тъй като все по-голямата нужда от работа дистанционно също така повишава опасността от кибератаки, смята Димитър Ганев.
По-ненадеждни интернет връзки, атаки, свързани с манипулиране на служители и техните семейства, както и непреднамерени грешки, направени в непознати трудови процеси са съвсем нови потенциални рискове, допълва той.

Българската компания E-CARD е в топ 50 на софтуерните лидери в Европа в сферата на интерактивните приложения и уеб-базирани услуги. Фирмата е носител на три награди на Deloitte, които регулярно оценяват качеството и темповете на развитие на E-CARD и я поставят в топ 50 в Европа. E-CARD е българска компания, която е създадена през 2000 г. и се налага на пазара чрез предплатената карта за интернет достъп и разплащания E-CARD. Още от самото начало мисията на компанията е да предлага иновативни решения в областта на уеб базираните услуги и сайтове, както и в областта на мобилния маркетинг. През последните 20 години реализира десетки мащабни проекти, съвместно с международни и български партньори - CELADOR, ENDEMOL, EYEWORKS, SIA Advertising, Global Films, НОВА Телевизия, Diema Vision, продуцентска къща ЕДИТА и др. Компанията работи и с трите мобилни оператора в страната – А1, Telenor и VIVACOM. Едни от най-успешните ТВ формати в България са стартирали заедно с реализирани от наш екип уебсайт и платформа за видео стриминг със собствена разплащателна система: Big Brother- сезони 1, 2, 3 и 4, специалните VIP издания на шоуто и Big Brother Family; Star Academy и онлайн версията на играта "Стани Богат". Преди навлизането на смартфоните, E-CARD създаде и разви едни от най-успешните и популярни SMS игри в България. 


Анкета

Трябва ли да отворят заведенията?


Резултати
Видео
Volkswagen научи роботи да зареждат електромобили
 29.12.2020 16:48      
Видео
Мариус Куркински в дует с рапър
 28.12.2020 14:08