Victoria’s Secret заяви, че ще затвори 251 магазина в Северна Америка до края на тази година. Това са около 23% от всичките магазини на компанията, съобщава Bloomberg.
“Може да затворим повече магазини през следващите години”, заяви временният главен изпълнителен директор на компанията Стюарт Бургасдофер в четвъртък.
Той посочи също, че L Brands очаква магазините на Victoria’s Secret да отворят отново до края на юли.
Компанията майка на Victoria’s Secret – L Brands, отчете трето поредно тримесечие на загуба и четвърто поредно със спад на приходите от продажби. Това се случи, след като магазините бяха принудени да останат затворени през по-голяма част от периода заради пандемията на коронавируса.
Търговецът на дребно, който притежава и Bath & Body Works, отчете нетна загуба в размер на 296,9 млн. долара, или 1,07 долара на акция, спрямо печалба от 40,3 млн. долара, или 14 цента на акция, година по-рано. Като се изключат еднократните елементи, загубата е 99 цента на акция.
Нетните приходи от продажби са се понижили с 37 на сто до 1,65 млрд. долара, спрямо 2,63 млрд. долара преди година.