Отборът на „Ферари“ работи усилено по напълно нова версия на болида SF1000 за 2020 година, пишат медиите в Италия. Пълният провал в Скудерия с новата кола започна още от предсезонната подготовка и продължава и след изминалите вече три старта от настоящия сезон.
Така в Маранело са форсирали развитието на SF1000, който вместо стандартно да получи подобрена версия, се очаква да достигне развитието на напълно нова кола. Всичко това от „Ферари“ се надяват да постигнат до началото на Гран при на Испания на 16 август.
Основните промени ще бъдат концентрирани в предната част. Сегашният широк нос и предно крило ще бъдат заменени с наложената тенденция от „Мерцедес“ с много по-тесен нос и напълно ревизирано предно крило. За да се постигне това се налага ревизия и промяна на местата на важни системи вътре в предната част на кокпита, както и на още аеродинамични елементи около пода.
Освен по болида, „Ферари“ направи промени и в техническия си отдел след разочароващото начало на сезона. Директорът на аеродинамика Енрико Кардиле ще поведе новосформирания отдел по развитие на представянето.
По-главна роля получава и Рори Бърн, който бе шеф на дизайна, когато тимът доминира в началото на века.
Идеята е „да побързаме с дизайна и развитието на предницата на болида“, обясни босът на тима Матиа Биното.