Индонезийският остров Бали ще наеме 4 400 инфлуенсъри, за да съживи туризма, засегнат от пандемията от коронавируса, съобщава Al Jazeera Balkans.
Инфлуенсърите ще се радват на безплатно пътуване до Бали от октомври до ноември и ще споделят своя опит в социалните медии като част от кампанията „Ние обичаме Бали“, се казва в изявление на туристическия отдел на острова.
"Covid-19 нанесе сериозен удар върху икономиката на Бали, социалния и здравния сектор, но също и туризма", казаха те и добавиха, че около 75 000 туристически работници са загубили работата си.
Целта на кампанията е да популяризира "нова ера на туризма", в която посетителите трябва да се придържат към здравните препоръки за носене на маски, социална дистанция и редовно измиване на ръцете, се казва в изявлението.
Островът беше отворен за туристи от други части на Индонезия в края на юли, а планът да бъде отворен за чужденци на 11 септември се провали поради нарастване на броя на хората, заразени с коронавирус.