Икономика

Как и защо да рекламираме в Амазон

  23.12.2021 10:30  
Как и защо да рекламираме в Амазон

Повечето хора мислят за Amazon като просто за онлайн магазин, където купуват неща онлайн. Но това съвсем не са всички възможности, които платформата предлага. Амазон е известна като третата рекламна платформа в света, след Google, която е класирана като номер 1 и Facebook, класирана като номер 2. Освен това Amazon е търсачката номер 1 в Интернет. Ето защо, не забравяйте, че рекламата в Amazon може да ви помогне да изградите информираност за вашата марка и да привлечете купувачи, които търсят точно вашите услуги и продукти.
Пазарният дял на Amazon нарасна експоненциално и все повече марки пренасочват фокуса си към рекламата на Amazon. Марките вече не могат да пренебрегват силата, която Amazon има, когато става въпрос за маркетинг директно към потребителите. В крайна сметка платформата харчи 0,51 долара за всеки долар за електронна търговия. Ето и нещо интересно - Amazon има повече търсения на продукти от Google.
През годините тя се превърна в третата по големина рекламна платформа – и то не случайно, а за това си има сериозна причина. Докато първоначално само да имате продукт в Amazon беше достатъчно, за да започнете да печелите продажби, днес, ако искате да постигнете успех в Amazon, трябва да участвате в техните рекламни програми.
 
Защо марките се нуждаят от реклами в Amazon?

Алгоритъмът за търсене на Amazon е сложен. Много фактори влизат в игра, когато се опитвате да класирате продуктите си в търсенията на Amazon. За да отговори на изискванията, маркетингова стратегия, която преди това се фокусираше върху събирането на рецензии, се фокусира към реклама в Amazon. Вместо да се съсредоточавате върху продукти с отстъпка за отзиви - или по-лошо, мотивирани отзиви - можете да използвате Amazon Advertising, за да получите първоначалните си реализации.
Това води до повече прегледи на продуктите, тъй като скоростта на продажбите ви се увеличава. Същевременно ви позволява да получите трафика и реализациите, от които се нуждаете, за да класирате продукта си органично. Когато се занимавате с продукти в Amazon, проблемът с класирането се решава чрез комбиниране на реклами на Amazon с различни промоционални оферти, които Amazon може да предложи.
Първоначално, след стартиране представянето на продукта, ще разчитате до голяма степен на рекламите на Amazon, за да класирате продукта си на първа страница. Въпреки това, ако продуктът ви не е оптимизиран правилно, вашата зависимост от рекламите на Amazon ще намалее с течение на времето. Ето защо всеки сериозен бизнес се нуждае от професионалните услуги на амазон маркетинг агенция.
 
Трябва ли да рекламирате в Amazon и защо?

Ако вече имате продукт, който може да се продава онлайн, можете и дори е задължително да рекламирате в Amazon. Платформата ви предлага чудесен вариант да представите продукта си на купувачите на много по-ниска цена от конкурентните рекламни платформи.  
Съществуват няколко начина за рекламиране в Amazon и точно тях ще разгледаме сега.
 
Промоционални продукти

Това е най-популярният начин за реклама в Amazon. От години марките използват този мощен инструмент за автоматично и ръчно насочване към купувачите. Тук можете да използвате различните типове съвпадения, които са ви познати като рекламодател – широко и точно съвпадение, както и отрицателни ключови думи. Всеки продавач в платформата Amazon Seller Central, Kindle Direct Publishing или Vendor Central може да участва в програмата за спонсорирани продукти.
Amazon въвежда допълнителни възможности за насочване в платформата за централни продавачи, като например насочване към продукти, интереси и категории.
 
Спонсорирани марки   

Рекламите за заглавие при търсене са преименувани на Спонсорирани марки. Спонсорираните марки е мощен инструмент за поставяне на банери в горната и долната част на страниците с резултати от търсенето и в страничните колони. Програмата за спонсорирани марки, подобно на програмата за спонсорирани продукти, ви позволява да насочвате купувачите по ключови думи.
Въпреки това, за разлика от първата, програмата за спонсорирана марка ви дава творчески контрол върху това къде можете да добавите желания слоган и също така ви позволява да показвате три продукта в рекламата си. За повечето марки, отговарящи на условията за спонсорирани марки, е възможно да стартирате кампания веднага поне за техните марки и имена на продукти, за да се гарантира, че клиентите няма да бъдат пренасочени към други обяви, когато търсят марка или име на продукт от нашите клиенти.
 
Реклама в продукти

Продуктовите реклами не се радват на същата популярност като промоционалните продукти или маркови рекламни програми, главно защото са различна форма на реклама. Като цяло ще видите по-ниски проценти на конверсия за продуктови реклами, отколкото за техните спонсорирани продукти и техните аналози.   
Основното предимство на дисплейната реклама е, че можете да продавате продукта си директно на страницата с подробности за продукта на вашия конкурент – тоест, вашата реклама ще се покаже под полето за покупка на вашия конкурент.
Продуктовите реклами също могат да бъдат ефективни, ако имате асортимент от подобни продукти.
Например, ако имате пет продукта под името на вашата марка, може да продавате четири бавно продаващи се продукта на началната страница на продукта. Това не позволява на хората да напускат основната страница с описание на продукта и вместо това ги принуждава да проверят други продукти от същата марка.
 
Платформа Amazon Demand-Site (DSP платформа)

Докато първите три метода за реклама в Amazon са популярни сред рекламодателите, платформата Amazon DSP е за големи марки, които искат да увеличат осведомеността си за марката. Платформата ви позволява да достигате до аудиторията на Amazon чрез приложения. Рекламните формати включват:
 
Мобилен банер
Видео
Мобилна заставка
Работен плот
Мобилен уеб дисплей

Програмата Amazon DSP е единственият начин рекламодателите да купуват реклами в сайтовете на Amazon. Въпреки че това е страхотна платформа за продуктов маркетинг, имайте предвид, че вероятно няма да доведе до директни продажби. Разбира се, тънкостите при рекламирането в Амазон не бива да бъдат пренебрегвани в никакъв случай. Обикновено бизнесмените, които съсредоточават усилията си в създаването на уникални продукти или услуги, нямат време да изучават тънкостите на рекламирането в Амазон. А непознаването на основните правила със сигурност няма да доведе до желаните резултати. Ето защо е толкова важно да намерите верен съюзник, който да създава необходимите реклами за вас в Амазон. Става дума за така наречената услуга амазон маркетинг, предлагана от дигиталните маркетингови агенции.   
За повече подробности можете да разгледате сайта http://Primedigital.bg, където работят професионалисти, занимаващи се с реклама в Амазон и да се възползвате от техните услуги.


Анкета

Как трябва да реагираме на искането на Русия НАТО да се изтегли от България?


Резултати
Видео
Заровен жив за 50 часа: това е най-гледаното ВИДЕО за 2021 г.
 19.12.2021 08:02      
Видео
Ето я новата коледна песен на Ед Шийрън и Елтън Джон
 06.12.2021 13:54