Компанията Toyota Motor модернизира успоредно две версии на Corolla - северноамериканската и европейската.
Бензиново-електрическата Corolla Hybrid вече се предлага не само с предно предаване, но и със задвижване на всички колела. В този случай автомобилът е оборудван с отделен електромотор на задния мост, който помага за потегляне при лоши пътни условия.
В Европейския съюз Toyota се отказва от чисто бензиновите варианти на Corolla - в Стария свят моделът оттук нататък се предлага само с хибридни агрегати.
Има два варианта - с 1,8-литров или 2,0-литров бензинов двигател. С модернизацията е подобрен блокът за управление на мощността и е намалено теглото на батерията. Хибридът с 1,8-литров двигател вече развива 138 к.с. (+18 к.с.) и ускорява от 0 до 100 км/ч само за 9,2 секунди (-1,7).
Хибридът с 2,0-литров двигател вече генерира 193 к.с. (+15 к.с.), а ускорението от 0 до 100 км/ч е 7,5 секунди (-0,5).
Задвижването на всички колела не се предлага за хибридите в европейската спецификация - само задвижване на предните колела.
Моделите за САЩ получават фарове с нова графика на дневните светлини, различна радиаторна решетка, усъвършенствана система за превантивна безопасност и най-новата версия на мултимедийната система с осеминчов екран и актуализации.
Европейската Corolla получава и променена радиаторна решетка. В скъпите версии приборният панел е с екран 12,3 инча, а мултимедийният комплекс - с екран, увеличен до 10,5 инча. Също така е въведена и най-новата версия на пакета за превантивна безопасност и възможността за актуализиране на медиите чрез интернет.
В САЩ Toyota Corolla се предлага като седан и хечбек с пет врати, а в ЕС - като седан, хечбек с пет врати и комби (последния е с представка Touring Sports). /auto.blitz.bg