81% от българите ползват Интернет всеки ден. 3 300 000 потребители са направили поне една покупка в Интернет. Жените пазаруват онлайн малко по-често от мъжете. Онлайн пазарът е доста ценово чувствителен, сочи още проучването на „Маркет линкс“.
Очаквано, хората в селата и малките населени места по-рядко ползват Интернет. От над 60-годишните само половината са пазарували през интернет поне веднъж.
Онлайн пазарът е доста ценово чувствителен, сочи още проучването на „Маркет линкс“.
2/3 от хората четат отзиви за продукта. 42%планират какво ще закупят онлайн, а 75% избират продукта спрямо цената, който за тях е най-важният фактор.
Други фактори за избор са промоциите и доверието в магазина. Най-много онлайн се пазарува обувки, дрехи, аксесоари. 35% пазаруват основно козметика. 25% залагат на домакински уреди. 61% използват опцията наложен платеж, а 35% плащат с карта. С банков превод пазаруват 2%.