Икономика

Пощенска банка отново е най-добрата банка в предоставянето на попечителски услуги у нас

   
Пощенска банка отново е най-добрата банка в предоставянето на попечителски услуги у нас

Пощенска банка е отличена за дванадесета поредна година като най-добрата банка попечител в България. Престижното международно издание за капиталови пазари, управление на активи и инвестиционна дейност Global Custodian (www.globalcustodian.com) награждаваинституцията, подчертавайки още веднъж високото качество на попечителските услуги, които предлага. Последователността на призовете за Пощенска банка потвърждава успешната ѝ стратегия за предоставяне на изключително иновативни и силно технологични решенияна своите местни и чужди институционални клиенти. 

Всяка година списанието Global Custodian проучва най-добре представилите се банки в областта на попечителските услуги, като взема предвид редица критерии, и изготвя класация, която базира на проучване, направено сред клиентите на финансовите институции.

В оценката и цялостната визия за оценяване от списаниетоGlobal Custodian, която се приема за бенчмарк в сектора на попечителските услуги, Пощенска банка продължава да заема лидерска позиция в страната, благодарение на високите резултати на показателите, които изданието анализира. Методологията на списанието се основава на седем критерия, сред които „Управление на активи“, „Съхранение на активи“, „Обслужване на активи“, „Управление на парични средства и валутни сделки“, „Обслужване на клиенти и управление на взаимоотношенията“, „Ценообразуване“ и „Технология“. В доклада за изминалата година е обявено, че Пощенска банка показва отново отлични резултати и забележителен ръст дори спрямо средните стойности на глобалния пазар, особено открояващ се в категориите „Обслужване на клиенти и управление на взаимоотношенията“ и „Обслужване на активите“.

„С радост и благодарност приемаме отличието за най-добрата банка попечител в България за 12-та поредна година. Този изключителен успех е не просто признание, а поетапно утвърждаване на нашата ангажираност към клиентите и стремеж към лидерство в сектора. Нашата мисия винаги е била да предоставяме не просто продукти и услуги, а партньорство, специално отношение и отличното потребителско изживяване. Тази важна награда, която получаваме за поредна година, ни потвърждава още веднъж, че се движим в правилната посока. Благодарим на нашите ценни клиенти за доверието, което ни вдъхновява да продължаваме да се развиваме и да изненадваме пазарас непрекъснати иновации, безкомпромисно качество и ефективност на продуктите и услугите, които им предлагаме“, коментират от Пощенска банка.

От 2004 г. Пощенска банка предлага пълната гама попечителски и депозитарни услуги с високо качество на местни и чужди институционални клиенти. Те включват съхранение на клиентски портфейли от финансови инструменти, извършване на сетълмент по операции с финансови инструменти, информационно обслужване и обработване на корпоративни събития, събиране на доходи и вземания от финансовите инструменти, контролна функция относно спазването на нормативните и други правила.

Повече информация относно отличията, постиженията и наградите на Пощенска банка, както и за всички продукти, услуги и решения от портфолиото на институцията може да бъде открита в широката клонова мрежа на банката в страната, както и на www.postbank.bg.


Анкета

С хартиена бюлетина или с машина ще гласувате на изборите 2 в 1 на 9 юни?


Резултати
Видео
Защо резките спирания на магистралата са лоша идея
 18.09.2022 22:09      
Видео
Хазарта: Сбъднах си мечтата да съм на заплата
 16.09.2022 09:14