Шоу

Ресторант във Верона насърчава клиентите си да се откажат от технологиите, докато се хранят

   
Ресторант във Верона насърчава клиентите си да се откажат от технологиите, докато се хранят

В сърцето на Верона отвори врати ресторант, който се обяви против използването на мобилни телефони и насърчава клиентите си да се откажат от технологиите, докато се хранят. А стимулът е безплатната бутилка вино - комплимент от заведението.

Концепцията #DigitalDetox е формат, при който клиентите могат да изберат да се откажат от технологиите, докато се наслаждават на приятелски момент заедно. Всяка двойка получава по една бутилка вино безплатно, а в случай на групи офертата се променя на една бутилка на четирима души, се казва на уебсайта на ресторанта.

Според Анджело Лела, собственик на заведението, технологиите се превръщат в проблем. „Няма нужда да гледате телефона си на всеки пет секунди, но за много хора тези устройства са като наркотик. По този начин те имат възможност да я оставят настрана и да пият хубаво вино", смята той.

Посетителите на ресторанта имат възможност да оставят настрана телефона си, който се поставя в собствена кутия, под ключ, на входа. След това те показват ключа на сервитьора, който им сервира бутилката вино.

Рецензиите също са под лозунга за дигитална детоксикация - клиентите могат да напишат отзив за своето ястие, но на лист, който оставят в кутията. На тези, които оставят най-възторженото мнение, се предлага ястие при следващото им посещение.

Забраната за използване на смартфони е широко разпространена по света, особено характерна за изисканите ресторанти в Токио, Ню Йорк и Сидни, а мотивацията се крие в създаването на шикозна атмосфера.

Ограничаването на използването на смартфони запазва елегантността на атмосферата, а целта е да се разграничи от популярните и шумни ресторанти за бързо хранене.

Друга причина е икономическа - клиентът губи време или като прави снимки на сервираните ястия, за да ги публикува в социалните мрежи, или като прекъсва консумацията на ястието, за да отговори на съобщение или телефонно обаждане.

Времето за почистване на масата за чакащия на опашка клиент става по-дълго и това причинява икономически щети на ресторантьора.

бТВ, „Тази неделя"


Анкета

Следите ли европейското първенство по футбол?


Резултати
Видео
Защо резките спирания на магистралата са лоша идея
 18.09.2022 22:09      
Видео
Хазарта: Сбъднах си мечтата да съм на заплата
 16.09.2022 09:14