Икономика

Най-големият производител на алкохол купи нови 1000 дка лозя

   

  pik.bg

VP Brands International, водещият производител на вина и високоалкохолни напитки в България, даде официален старт на гроздоберната кампания за 2024 година. Компанията обяви инвестиция в нови 1000 декара лозови масиви край Хисаря, затвърждавайки позицията си на пазара. Иван Папазов, главен изпълнителен директор на VP Brands International, посрещна първото грозде в избата в град Съединение. Той подчерта значението на инвестициите в лозя, модерна техника и човешки ресурси като ключови фактори за стратегическото развитие на компанията.

"Въпреки предизвикателствата, които ни предложи природата, очакваме реколта 2024 да ни позволи да създадем чудесни вина и ракии, които да отговорят на високите очаквания на нашите клиенти. Опитът на агрономите и приложените агротехнически мероприятия ми дава увереност, че ще предложим топ продукти, както винаги."

Едно от ключовите предимства на VP Brands International, който притежава над 20 000 дка лозя, е, че те не са съсредоточени на едно място. Това в голяма степен им дава гъвкавост при неблагоприятни климатични условия. За да компенсират по-малкото количество и високата захарност, технолозите на VP Brands ще адаптират технологичните практики. Папазов пожела на екипа си да успеят да се справят във възможно най-кратки срокове с приемането на гроздето, тъй като високите температури са ограничили времето за гроздобер. Производствените бази ще работят на пълен цикъл до обработката на цялото заложено количество като се очаква гроздоберът да продължи до октомври.

Символичното начало бе дадено с посрещане на грозде от сорта Сира, което изпълнителният директор лично инспектира. За пореден път той благодари на екипа на компанията и подчерта, че именно служителите са двигателят за успеха и пазарните постижения на VP Brands International./ pik.bg