Електрическият кросоувър Hyundai Ioniq 5 N за моделна година 2025 ще дебютира в Южна Корея с нови функции като памет за понижаване на предавки и помощ при потегляне по наклон. Измина малко повече от година, откакто Hyundai представи Ioniq 5, но въпреки това спортният електромобил навлиза в моделната година 2025 с изненадващо голям брой промени.
Да, колата получи актуализирана система N Drift Optimizer, която помага на Ioniq 5 N да дрифти още по-добре. Отсега нататък той може да бъде персонализиран, като изберете едно от 10-те налични нива на помощ. Освен това системата вече може по-добре да открива подходящи условия за дрифт, което Hyundai предполага, че ще бъде само на състезателната писта.
Също така, електрическият автомобил получава Downshift Memory - функция, която ограничава превключването на по-високи предавки и е предназначена главно за използване на пистата. Освен това колата вече активира изкуствен звук на двигателя, когато функцията за стартиране е активирана. Както вече сме ви разказвали от нашия тест на настоящия модел, N Active Sound+ имитира шума на двулитровия бензинов двигател с турбокомпресор на Elantra N.
В допълнение, актуализираният Ioniq 5 N получава и автоматични дълги светлини и системата Walk-Away Lock, която автоматично заключва вратите, когато водачът напусне колата на определено разстояние. Тактилна аларма на волана допълва списъка с актуализации. Последното означава, че воланът започва да вибрира, за да предупреди водача, когато асистиращите системи открият опасност.