Поредната авария остави отново половин Шумен без вода. От ВиК дружеството уверяват, че е планирано ремонтът да приключи в рамките на работния ден и да започне поетапно пълнене на системата. Дали с това ще приключат мъките на жителите и гостите на града?
Ето какво ни писа потребител на платформата Helpbook.info преди броени дни: "Живея в Шумен. От години водата, която тече по чешмите, не е годна за пиене. Всички институции го знаят. Аварии стават непрекъснато и след всяко пускане е мътна. Надявахме се, че след пускане на новия водопровод няма да е така, но след пускането му на 5.11.2024 г. цял ден течеше много мътна вода. Всеки може само да се досеща за причините. Купуваме си вода за пиене и готвене, купуваме си филтри за пречистване на водата.
Един ден след пускането на водата вчера тя тече мътна и РЗИ Шумен днес публикува съобщение, че е негодна за пиене. Прилагам снимка.
Освен това всеки източва десетки литри вода, с надежда да потече по-бистра. От години уж имаме вода, но с тези аварии и некачествени ремонти, не е питейна вода, щом не става за пиене. Въпросът ми е - при положение, че не става за пиене, т.е не е питейна, не следва ли цената да се коригира и намали? Защо цената е най-високата в страната?
Правели се инвестиции...какъв е резултатът от тях? Пречиствателната станция била готова, но имало административни проблеми. Ами защо се вземат заплати в администрацията - нали, за да се решават тези проблеми.
Помпена станция 1300 - вече всички знаем, че трябват нови помпи и устройство за превключване към генератор, като спре токът. Имам чувството, че всички се подхилкват, кучето си лае и керванът си върви... Няма съответствие между цена и качество на водата в Шумен!
Не съм оптимист, че ще се промени нещо, но...пък знае ли човек.“, завършва сигналът.
С останалите сигнали можете да се запознаете в платформата на Helpbook.info, където можете да подадете оплакване към отговорните институции, които да предприемат действия по решаване на проблема и да бъдете уведомени писмено за предприетите мерки.