Свят Шоу

Вторият сезон на Игра на калмари счупи рекорд

   


Както мнозина очакваха, втората част на хитовия сериал „Игра на калмари“ покори върховете на успеха за броени дни. Новият сезон дебютира с 68 милиона гледания само за първите си четири дни в Netflix – повече от всеки друг сериал на платформата, регистриран през премиерната си седмица. Така „Игра на калмари“ задмина досегашния рекорд, поставен от „Wednesday“ през 2022 г. с 50,1 милиона гледания.

Още с първите си епизоди Сезон 2 се нареди директно под номер 7 в класацията на най-популярните неанглоезични сериали на Netflix за всички времена. Тази класация се формира на базата на гледаемостта през първите 91 дни от излизането на всеки сериал. Най-високо място в нея все още заема Сезон 1 на „Игра на калмари“ с 265,2 милиона гледания, но новият сезон все още има достатъчно време да достигне (или дори задмине) този резултат.

Сезон 2 на „Игра на калмари“ логично грабна приза за най-гледано съдържание в периода 23-29 декември. Интересното е, че и Сезон 1 отново набра скорост, заемайки трето място сред неанглоезичните сериали с 8,1 милиона гледания.

На втора позиция сред най-популярните заглавия за този период се нареди филмът „Carry-On“ с участието на Тарън Еджъртън (34,9 милиона гледания), следван от режисирания от Тайлър Пери „The Six Triple Eight“ с 23,3 милиона гледания.

„Игра на калмари“ – Сезон 2 продължава да доказва, че глобалният интерес към корейските продукции не е мимолетна тенденция, а все по-сериозно и трайно явление в света на шоубизнеса и стрийминга. Сега остава да видим дали новите епизоди ще поставят нови рекорди и ще потвърдят статута на сериала като един от най-успешните в историята на Netflix.