Автомобили Икономика

Собствениците на нови автомобили BYD се чувстват измамени

   
Собствениците на нови автомобили BYD се чувстват измамени

BYD се изправи пред вълна от оплаквания, след като добави безплатни функции за интелигентно шофиране към повечето от новите си модели. Според Reuters китайската платформа 12365auto.com, където потребителите оценяват качеството на автомобилите, е регистрирала рекорден скок на недоволство.

От 11 до 17 февруари платформата е получила повече от 4 700 оплаквания, в сравнение със само 150 седмица по-рано и около 500 за целия януари. Потребителите се оплакват предимно от надплащане за своите автомобили, докато новите версии с подобрени функции са достъпни без промени в цените.

Моделите от серията Ocean и Dynasty, които са най-популярните в Китай, попаднаха в топ 10 в на класацията на автомобилите с най-много оплаквания.
Един от собствениците на хибридния седан Seal 06 DM-i казва, че при закупуването на колата няколко пъти е питал дилъра дали се очаква актуализиран модел в близко бъдеще.

Сред отричателен отговор той си купува колата, но само две седмици след покупката обаче на пазара се появи нова версия с подобрени функции на същата цена. Той иска безплатен ъпгрейд или компенсация.

От BYD отговориха, че са препратили жалбите до съответните отдели, но все още не са коментирали официално ситуацията.