Услугата Starlink на SpaceX на милиардера Илон Мъск претърпя един от най-големите си международни прекъсвания в четвъртък вечерта, съобщи Ройтерс.
Софтуерен проблем остави десетки хиляди потребители по цял свят без интернет – рядко срещано прекъсване за мощната сателитна интернет система.
Потребителите в САЩ и Европа са започнали да подават сигнали за прекъсвания около 19 ч. по Гринуич вчера (22 ч. в България). Според Downdetector, система за проследяване на прекъсвания, са подадени до 61 000 потребителски сигнала.
Starlink, която има над 6 млн. потребители в приблизително 140 държави и територии, по-късно потвърди прекъсването в своя X акаунт и заяви, че „активно търси решение“. Услугата Starlink беше възобновена до голяма степен след 2,5 часа, написа в X Майкъл Николс, вицепрезидент на Starlink Engineering.
„Прекъсването се дължи на повреда на ключови вътрешни софтуерни услуги, които управляват основната мрежа“, написа в Х
Майкъл Николс, вицепрезидент на Starlink Engineering. Той се извини за прекъсването и обеща да открие първопричината му.
Мъск също се извини: „Съжаляваме за прекъсването. SpaceX ще отстрани първопричината, за да гарантира, че това няма да се повтори“, написа главният изпълнителен директор на SpaceX в X. Услугата Starlink беше възобновена до голяма степен след 2,5 часа, написа в X Майкъл Николс, вицепрезидент на Starlink Engineering.
„Прекъсването се дължи на повреда на ключови вътрешни софтуерни услуги, които управляват основната мрежа“, написа в Х.
Майкъл Николс, вицепрезидент на Starlink Engineering. Той се извини за прекъсването и обеща да открие първопричината му.
Мъск също се извини: „Съжаляваме за прекъсването. SpaceX ще отстрани първопричината, за да гарантира, че това няма да се повтори“, написа главният изпълнителен директор на SpaceX в X.