В Гълъбово поставиха билборд срещу екорекета на зелените неправителствени организации. На него са изобразени Тома Белев, съпредседател на "Зелено движение", и друг екоактивист - Петко Ковачев, бивш съпредседател на партията. Двамата са сред най-изявените привърженици на затварянето на топлоелектрическите централи в Маришкия басейн. Въпреки че ТЕЦ-овете са гръбнакът на енергийната независимост на страната и в тях работят 50 000 души, еколозите искат унищожаването им. "Зелено движение", когато бяха част от коалицията "ПП-ДБ", наложиха в Плана за възстановяване и устойчивост ангажимент за затварянето на всички ТЕЦ в България до 2025 година.
Хотелиерите по Българското Черноморие започват да опровергават оптимистичните прогнози на служебния министър на туризма Евтим Милошев, че туристическият сезон върви с резултати, които ще го направят най-добрия въобще за страната и дори ще надмине предковидната 2019 г. „Летният сезон върви към пълна катастрофа с празни плажове през месец август заради по-
Служебният министър на туризма Евтим Милошев е уволнил вчера проф. Мариела Модева и Вероника Чанева – Гюрова. Проф. Мариела Модева беше съветник на бившия министър на туризма Зарица Динкова, а Вероника Гюрова беше пиар и директор на дирекция „Връзки с обществеността и протокол“ и минаваше за най-близкия човек на Динкова във ведомството.
Част от най-големите хотелиери в България не успяха да учредят днес новата браншова организация. Това съобщиха за TravelNews представители от бизнеса. Причината е, че не са се разбрали за принципите, идеите, целите и управлението за нейното с
От Фейсбук профила на депутата от ГЕРБ/СДС Красен Кралев Най-некадърният министър в правителството на неможачите – Зарица Динкова, потроши милиони за реклама на туризма ни без всякакъв ефект. Просто защото вече четвърта година страната ни няма нов клип и обновяване на бранда. Парите са разпределени на принципа “Който слушка - папка”. След като нямаш актуален клип, няма смисъл да рек
Министърът на туризма в оставка Зарица Динкова е похарчила над 7.7 млн. лв. без ДДС или 9.2 млн. лв. с ДДС през последните 9 месеца за реклама на страната в български и чужди електронни медии, като договорите са сключени на пряко договаряне.