Паркът “Врана” затваря врати за граждани. Две години след като съдът определи негов собственик да е държавата, общината се оттегли. По-рано тази седмица кметът Васил Терзиевдаде ултиматум на областния управител Стефан Арсов - да го даде на градската управа, за да продължи да се грижи, или да поеме поддръжката. Арсов пък се възмути, че това става в социалните мрежи.
България наистина отговаря на критериите за приемане на еврото. Оттук нататък трябва максимално бързо да премине преходния период, разговорът трябва да е с бизнеса и гражданите. Това заяви пред БТВ председателят на Икономическия и социален съвет З
Паркът “Врана” загива. През последните години поддръжката, съхранението и развитието му клони към нула, съобщават от секретариата на Царското семейство. От началото на годината имаше два случая на паднали дървета от парка върху автомобил и автобус на бул. "Цариградско шосе". От секретариата допълват, че държавата води дела за собствеността на парка и го е отнела от Столичната община, но повече от година не полага професионални грижи за него.
Преди дни Агенция "Пътна инфраструктура" възложи разработването на идеен проект за тунел под прохода Петрохан. Заданието включва изготвяне на два варианта — тунел с дължина 7 или 10 километра, а трасето трябва да премине през три зони от екологичната мрежа Натура 2000 - нещо, което е проваляло не един проект в България
В България екологичното законодателство е толкова рестриктивно, че за да започне строеж на важен национален обект – магистрала, тунел или мост – минават десетилетия. В продължение на 25 години, под непрекъснат натиск от страна на еколози, законите са променяни така, че вместо да защитават природата и обществения интерес, те често работят в полза на десетките зелени неправителствени организации