Китай налага от днес временни мита върху някои млечни продукти, внасяни от Европейския съюз. Решението на Пекин идва след края на първата фаза от разследване срещу субсидии. То се разглежда като ответна мярка на митата на Евросъюза за китайските е
Изправени пред „зашеметяващото“ темпо на иновациите от местните конкуренти в сектора на електромобилите и неблагоприятната правителствена политика, Porsche обяви драстично стратегическо отстъпление в Китай, наречено „Връщане на Китай“.
Текущата пазарна цена на среброто надхвърли психологическата граница от 60 долара за тройунция за първи път в историята, подкрепена от недостиг на предлагане и растящо индустриално търсене на благородния метал. На този фон златото също поскъпна дн
Енергийният предприемач Христо Ковачки отправи публична покана към всички, които имат отношение към екологичната трансформация на енергетиката у нас - компании, инженерингови екипи, научни звена и инвеститори – да се присъединят към Асоциацията за декарбонизация и енергийна кигурност (АДЕС).
Audi обяви една от най-мащабните си актуализации в средата на жизнения цикъл на цели пет ключови модела, демонстрирайки бъдещата жизнеспособност на платформите си – както електрическата PPE, така и конвенционалната PPC. Промените в A5, Q5, A6, A6 e-tron и Q6 e-tron са далеч от козметичния рестайлинг, засягайки дълбоко динамиката, асистиращите системи, мултимедията и дори емоционалното възприятие на автомобила.
Докато Tesla доминира в западната нагласа за хуманоидната роботика, китайският гигант в производството на електромобили Xpeng агресивно предизвиква конкуренцията в тази област, позиционирайки най-новото си творение – хуманоидния робот Iron – за масово производство, което ще започне в края на 2026 година, с дългосрочна цел да бъдат продадени милиони бройки по целия свят.
Американски компании разглеждат възможности за стратегическо партньорство с българския предприемач Христо Ковачки. Целта е ускоряване на прехода към зелена енергия. Това става ясно от материал на британското издание CEO T
Китайският автомобилен гигант Dongfeng Motor обяви война на двете основни слабости на електромобилите – страхът от пробега и времето за зареждане – като представи агресивни планове за революционна нова твърдотелна батерия и съответстваща ултрависоковолтова архитектура с 1200 V.