През тази година българските потребители се очаква да похарчат над 110 млн. лв. за черния петък, показват данните на Асоциацията за защита на потребителите (АЗП). Това е с 10% повече от миналата година заради инфлацията и по-дългия период на кампа
Във връзка с промените, предвиждащи увеличаване на цената за паркиране в синята и зелената зона в гр. София, Комисията за защита на потребителите изразява становище, че в конкретния случай са приложими разпоредбите на Закона за въвеждане на
В навечерието на „Черния петък" и предстоящите промоционални кампании Комисията за защита на конкуренцията ще следи за коректността на рекламните послания и дали обявените намаления са реални, за да предотврати подвеждащи практики спрямо потребители.
Днес изтича двумесечният гратисен период, в който на търговците, неспазващи изискванията на Закона за въвеждане на еврото, не се налагаха глоби. Досега институциите не глобяваха бизнеса, а само го предупреждаваха. От днес Комисията за защи