До 135% надценка над доставната цена на продуктите в магазините отчита КЗК в секторния анализ на хранителната верига. „Оказва се, че КЗК е органът, който може да получи цялата информация, останалите органи имат само част от картината
През тази година българските потребители се очаква да похарчат над 110 млн. лв. за черния петък, показват данните на Асоциацията за защита на потребителите (АЗП). Това е с 10% повече от миналата година заради инфлацията и по-дългия период на кампа
Във връзка с промените, предвиждащи увеличаване на цената за паркиране в синята и зелената зона в гр. София, Комисията за защита на потребителите изразява становище, че в конкретния случай са приложими разпоредбите на Закона за въвеждане на
В навечерието на „Черния петък" и предстоящите промоционални кампании Комисията за защита на конкуренцията ще следи за коректността на рекламните послания и дали обявените намаления са реални, за да предотврати подвеждащи практики спрямо потребители.