Големият шум, свързан с лекото увеличение на непреминалите ГТП автомобили, води до корекции и промени, но няма да доведе до нещо кардинално. И причината е, че България от години е поела ангажимент за ограничаване на вредните емисии, от който не мо
Служебният министър на транспорта и съобщенията Георги Гвоздейков обясни, че няма съществена промяна в правилата за годишните технически прегледи (ГТП) на автомобилите. По думите му това, което е станало, е дигитализация на процеса, с което е бил
Хаос с техническите прегледи на автомобилите няма, заяви пред журналисти служебният министър на транспорта и съобщенията Георги Гвоздейков, който се запозна на място с работата на новата система за контрол на пунктовете за годишни технически прегледи в автосервиз в столицата.
Годишните технически прегледи на леки автомобили предизвикаха смут сред българските шофьори, защото се оказа, че много коли не могат да ги преминат и трябва да бъдат спрени от движение, предаде БГНЕС. Масовата истерия настъпи след ключоват
"Бензиновите автомобили са по-уязвими при преминаването на годишен технически преглед и с дигитализацията повече не са възможни технически грешки или манипулации на данните", обясни в "Денят започва" Румен Дунев - автомобилен е
Хаосът с новите промени за преминаване на автомобил през задължителния годишен технически преглед (ГТП) продължава. Докато при дизелите няма проблем, тъй като при тях се мери димност, а не емисии въглероден диоксид, то при бензиновите авто
От днес влизат в сила нови правила за пунктовете за технически прегледи на автомобили, съобщават от Нова телевизия. Тези, които не са осигурили свързаност на уредите за измерване със системата на Изпълнителната агенция „Автомобилна администр