Приемът и дипломирането на студентите от хидроинженерните специалности в Университета по архитектура, строителство и геодезия е намалял над 5 пъти за последните 7 години. Това стана ясно по време на пресконференция, на която бяха представени резул
Народното събрание изслушва служебния министър на енергетиката Владимир Малинов относно изграждането и въвеждането в експлоатация на строеж „Разширение на капацитета на „ПГХ Чирен“ – сондажен фонд“ и влиянието на запо
Системата на метрото във втория по големина град в Гърция Солун беше официално открита днес, като нейните станции показват същите древни артефакти, които почти провалиха приключването на проекта, предаде Ройтерс, цитирана от БТА. По време
Добрата новина за България е, че на 12 декември ще бъде взето решение най-накрая страната да стане част от шенгенското пространство. Това е единствената кауза, която еднозначно обедини политиците и цялото общество. Тази възможност за развитие на транспортния сектор и спокойното пътуване на гражданите обаче не попречи на екологичните неправителствени организации, отново да поискат от Бернската конвенция да спре довършването на АМ "Струма" през Кресненското дефиле
Аз не съм политик и откакто работя в НАГ съм още по-убедена, че администрациите имат нужда от повече експерти, a не от политици. За мен голямата изненада е колко много политици не познават законите и процедурите, а работата им е свързана с тяхното създаване, обяви временният главен архитект на София Богдана Панайотава във фейсбук. Поводът преди дни от ГЕРБ-София съобщиха, че внасят сигнал до прокуратурата срещу арх. Панайотова. Причината е, че новоназначеният главен архитект е издала заповед, с която подлага на риск изграждането на канализацията в Панчарево и Кокаляне, за което е имало и предвиден конкретен имот, включен в обхвата на терен за помпена станция, обясни Ваня Тагарева от ГЕРБ.
Учители искат увеличение на заплатите с 20% от 2025 г. "Учителите не искат нищо повече от това, което им обещаха. Да има ръст над средната брутна работна заплата, за да не могат да мислят само за пари и финансиране, а за качество на образованието, в