Проучване на DiscoverCars.com, направено през април, поставя София като столицата с най-големи предимства да бъде посетена за пролетен туризъм през май тази година, натрупвайки 170 точки, в сравнение с други 12 европейски градове. Оценка
След броени дни, на 18 април, във Венеция за втора поредна година се въвежда входна такса за посещение на централната част на града, припомнят италианските информационни сайтове и агенция АНСА, пише БТА. Таксата беше въведена за първи път
Началото на активния туристическия сезон в Хърватия се задава, а туризмът представлява съществен дял от хърватската икономика и въпросът как ще бъде засегнат от новите американски мита е изключително дискутиран в сектора. Засега оба
Хотелиерите по българското Черноморие в една или друга степен се сблъскват с трудности при привличането на персонал за сезона. Над 90 на сто от тях смятат, че през 2025 г. проблемите с попълването на екипите на хотелите ще се задълбочават. Това со
Зимният сезон в ски зоната над Банско ще продължи до 13 април. Това обявиха от фирмата концесионер. Така зимна дестинация №1 в страната ще радва туристите още две седмици. „Благодарим на всички, които избраха нашия курорт за своите незабравими снежни приключения. Ще очакваме повече туристи през следващия сезон с още повече вълнуващи моменти и перфектни условия за ски и сноуборд“, каза Иван Обрейков, мар
Туристическият бранш протестира на националния ни щанд по време на най-голямото международно туристическо изложение в света - ITB в Берлин, срещу решението на министъра на културата Мариан Бачев домакинството на 47-та сесия на ЮНЕСКО да не се проведе в България. Това съобщи за TravelNews Даниела Стоева, член на Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти (АБТТА). Министерството на културата вчера обяви, че окончателно се отказва от домакинството, а събитието с над 3000 делегати ще се състои в централата на ЮНЕСКО в Париж.
Тази година почивката ни на море в България ще бъде по-скъпа с 10-15% , най-много с до 20% в сравнение с миналата година. Поскъпването се дължи на неконтролируемото увеличение на цените на хранителните продукти обясняват хотелиери, а също и на увеличението на сумите за осигуровки на персонала.
Туристическата индустрия на Хърватия е под натиск, тъй като растящите цени заплашват нейната конкурентоспособност спрямо средиземноморските конкуренти, беше изтъкнато на среща на Съвета по туризъм в Загреб, предаде хърватската агенция ХИНА.