С новата услуга „Инвестиции“ в мобилното приложение на Fibank клиентите получиха директен достъп до финансови инструменти както на Българската фондова борса (БФБ), така и на международни пазари в Европа и САЩ.
Fibank (Първа инвестиционна банка) получи наградата за „Банка на тайния клиент” в престижния конкурс, организиран от „Асоциация Банка на годината”. Наградите са признание за постиженията на българските банки и играят съществена роля в развитието на финансовия сектор в страната.
Fibank (Първа инвестиционна банка) е сред първите банки в Източна Европа, която предлага услугата на Visa – Click to Pay. С нея онлайн плащанията стават още по-бързи, по-лесни и по-сигурни. С „Click to Pay“ отпада необходимостта от въвеждане на данните за дебитна или кредитна карта (номер, срок на валидност и CVV) при всяка трансакция онлайн. Услугата може да се използва при търговци, които участват в програмата Click to Pay. За тези от тях, които използват програмите Visa Secure, ще бъде изискана и допълнителната верификация на клиента, съобразно индивидуалните настройки на услугата в My Fibank.
Кампанията на банката дава възможност на спечелилите да се насладят на най-престижната церемония, посветена на българската музика. Fibank (Първа инвестиционна банка) има удоволствието да бъде официален партньор на най-очакваното музикално събитие в България – Годишни Музикални Награди на БГ Радио. Церемонията ще се проведе на 25 май 2025 г. в зала Арена 8888 в София.
Fibank (Първа инвестиционна банка) стартира новата функционалност „е-ПИН“, част от дългосрочната инициатива на банката за дигитализация на продуктите и услугите. Чрез нея предоставянето на хартиен носител на ПИН кода за всички клиенти на ПИБ се преустановява.
Главният изпълнителен директор на Fibank, г-н Никола Бакалов, връчи наградата „Златна мартеница” за женско предприемачество на г-жа Мария Цветкова – вдъхновяващ пример за успех, традиции и иновации. Нейната гостилница „Момчиловски тайни” превръща село Момчиловци в притегателен център за туристи от цял свят, като освен за популяризирането на традиционни специалитети от родопския край, тя работи активно и за културния афиш на своята общност. Част от семейния й бизнес е и производството на собствена марка чай „Планински рай”.
Клиентите на банката, закупили винетка през дигиталното й банкиране, имат шанс да получат обратно стойността на винетката или ваучер за гориво за 1000 лв. За поредна година Fibank (Първа инвестиционна банка) предлага промоционална кампания, посветена на електронните винетки.