Нов билборд с надпис "Татко не дава, той е еколог" показва Кирил Петков и баща му, които се опитаха да провалят довършването на АМ "Струма" през Кресненското дефиле. От другата страна са лицата на еколозите Тома Белев, Борислав Сандов и Андрей Ковачев, които водят десетки дела срещу държавата и така забавиха строежа на магистралата над 20 години.
Нов билборд с надпис "Татко не дава, той е еколог" показва Кирил Петков и баща му, които се опитаха да провалят довършването на АМ "Струма" през Кресненското дефиле, видя Еко Новини. От другата страна са лицата на еколозите Тома Белев,
Заради лошото време от Пътната агенция апелират шофьорите, тръгващи напът, да са готови за зимни условия. С повишено внимание и съобразена скорост да карат тези, които минават през прохода „Петрохан”, допълват от АПИ. И уточняват, че трасето се обработва от снегопочистващите машини.
Преди дни Агенция "Пътна инфраструктура" възложи разработването на идеен проект за тунел под прохода Петрохан. Заданието включва изготвяне на два варианта — тунел с дължина 7 или 10 километра, а трасето трябва да премине през три зони от екологичната мрежа Натура 2000 - нещо, което е проваляло не един проект в България
В България екологичното законодателство е толкова рестриктивно, че за да започне строеж на важен национален обект – магистрала, тунел или мост – минават десетилетия. В продължение на 25 години, под непрекъснат натиск от страна на еколози, законите са променяни така, че вместо да защитават природата и обществения интерес, те често работят в полза на десетките зелени неправителствени организации
За какво изграждане на магистрали, мостове на Дунав, тунели, язовири или разширението на ПАВЕЦ Чаира може да се говори в нашата страна, когато екологичните оценки и тези за въздействие върху околната среда (ОВОС), свързани с разрешенията за тяхнот