Министърът на туризма на България се споразумя с Mastercard за участие на България в Туристическия иновационен хъб на компанията – международен център за иновации в туризма, базиран в Мадрид, който насърчава устойчивото развитие на сектора в градове и държави, стремящи се да използват интелигентните решения на дигиталната икономика за привличане на посетители.
Във връзка с Ваша публикация в социалната мрежа Фейсбук, в която твърдите, че сте атакувана лично от медийни публикации, се обръщаме към Вас с това отворено писмо. Всяка една медия в България не би Ви отказала право на отговор, в който може да изразите Вашата гледна точка и позиция за отправени обвинения не към човека Панайотова, а към администратора, оглавявал за 6 месеца НАГ (направ
Летище "Васил Левски" – София е отличено от ACI World и Amadeus с престижната награда "Най-добро летище в Европа с 5 до 15 милиона пътници" за удовлетвореност на пътниците за 2024 г. Това голямо признание е резултат от об
Нищо от описаните от прокуратурата неща не е извършено. Това заяви пред БНР депутатът от ПП-ДБ Божидар Божанов, след като в петък изпълняващият функциите главен прокурор Борислав Сарафов внесе искане в НС за сваляне на депутатския му имунитет, както и този на Кирил Петков. В предаването "Преди всички" Божанов декларира, че още днес ще си даде имунитета.
"Идеята от 1 април НЗОК да проследява в реално време издаването на електронни рецепти кореспондира с цялостната дигитализация през НЗИС като обработването, предписването и отпускане на лекарства, налице е вече и пациентското досие и крайна цел е пациентите да са добре информирани, да знаят какво се случва с тяхната терапия, какво им предстои - тези промени са част от Закона за здравното осигуряване от края на миналата година, според която НЗОК трябва да направи предварителна валидация за всичко, което отпуска и заплаща, преди да попаднат данните и в пациентското досие и да не се трупат грешки", посочи за БНР Светослав Крумов, главен секретар на Бъл
През 2024 г. българите са инвестирали повече време и средства в пътувания, забавление и дигитални развлечения – това сочат данните на Пощенска банка за потребителските навици на клиентите, като се отчита сериозен ръст в използването на дебитни и кредитни карти за изминалата година. Тази тенденция е подкрепена от множество иновативни услуги, специални кампании и предимства, които банката предоставя на своите клиенти. Статистиката на банката показва още ръст от 65% на броя трансакции с дигитализирани карти в мобилни портфейли и все по-голям интерес към иновативния ONE wallet by Postbank, благодарение на бързината и удобството, които приложението осигурява. Данните на банка